ציפוי אפוקסי למגזר הפרטי


ציפוי אפוקסי הוא אחד הציפויים המומלצים ביותר לרצפה. כשם שהציפוי היעיל הזה יכול להיות מתאים למפעלים ולמוסדות גדולים, כך הוא יכול להתאים גם לבית שלכם. מדוע כדאי להתקין אותו? כיצד ההתקנה מתבצעת? לאן הוא יכול להתאים במגזר הפרטי? במאמר זה תוכלו למצוא את התשובות.

האם ציפוי אפוקסי מתאים למגזר הפרטי?

ציפוי אפוקסי יכול להתאים למגזר הפרטי ממש כשם שהוא מתאים למגזר העסקי והתעשייתי מכיוון שקיימות בו תכונות רבות שיכולות להביא לשינוי לטווח הארוך. ציפוי האפוקסי הוא אחד הציפויים הכי עמידים שיש ולמעשה אם בחרתם ליישם אותו ברצפת ביתכם, תכולו להנות מרצפה עמידה שתחזיק מעמד לשנים רבות, ואשר התחזוקה שלה היא קלה. כמו כן, ציפוי אפוקסי חסין בפני נוזלים, מה שמקנה לכם ראש שקט בכל מה שקשור לרטיבות תחת הריצוף והרס של מרצפות, והוא גם פשוט מאוד לניקיון. ציפוי האפוקסי גם בטוח מאוד נגד החלקות-  מה שמהווה יתרון משמעותי.

איפה אפשר להתקין את ציפוי האפוקסי?

את ציפוי האפוקסי אפשר להתקין בכל מקום שרוצים ואפשר למעשה להתקין אותו בשטח הבית כולו. ציפוי אפוקסי יהווה רצפה נהדרת שיכולה גם להיות מעוצבת במיוחד, הרי ציפוי זה מאפשר מגוון רחב של צבעים וסגנונות ויוצרים בעזרתו אולמות ספורט רבים בסימונים מדויקים וצבעוניים במיוחד. ניתן להתקין את ציפוי האפוקסי גם בחניה, וכך תקבלו משטח חניה מקורי ומיוחד, שלא יגלה כל בלאי אפילו אחרי שנים רבות של שימוש. ציפוי אפוקסי יהיה מעולה גם למחסן וגם בתור ריצוף חוץ.

כמה עולה הציפוי וכיצד מתקינים אותו?

ציפוי אפוקסי מכיל גם חסרון אחד בולט והוא המחיר. ציפוי זה יכול לעלות למטר אחד בודד 300 שקלים, מה שאומר שריצוף של בית בשטח של 100 מטרים רבועים יכול לעלות עשרות אלפי שקלים. עם זאת מדובר בריצוף איכותי, בטיחותי ועמיד, שיכול גם להיות שובר שגרה ומתאים בדיוק לעיצוב. גם ההתקנה שלו פשוטה מאוד ואפשר ליישם אותו אפילו על הרצפה בביתכם כשכבה דקה מאוד שלא תהיה עבה יותר ממספר מילימטרים.  



ציפוי אפוקסי







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך עושים רצפת אפוקסי?

רצפת אפוקסי – מדוע היא כה פופולארית?

הכל על הקמת חדרים נקיים