חדרים נקיים

המטרה: חדרים נקיים

אם נחפש מישהו שאוהב לנקות ככל הנראה נצטרך לפנות כמה שבועות מהחיים שלנו ולצאת במסע בעקבותיו. אף אחד לא אוהב לנקות, זו משימה לא כיפית שגובה לנו זמן יקר מהיום. גם כשאנחנו משכנעים את העצמנו שאנחנו אוהבים לנקות אנחנו למעשה צריכים לנקות, ואנחנו אוהבים שהבית נקי ולא את הפעולה עצמה. אם אתם רוצים לעשות לעצמכם חיים קלים יותר ולשמור על חדר נקי בלי בעיות אולי כדאי שמראש תכינו את הרצפה שלכם ואת כל הבית שלכם לפשוט יותר לניקוי ואז תראו שהמשימה לא נוראית כל כך. ישנם דרכים רבות כיצד להקל על הניקיון כאשר אחד מהאלמנטים שגובים לנו הכי רהבה זמן במהלך הניקיון זוהי הרצפה, וכאן יש לכם הרבה לאן להשתפר.

רצפת אפוקסי שתפתור את כל הבעיות

רצפת אפוקסי היא אחת מהרצפות הפחות נפוצות במתארים ביתיים אך כשמדובר במקומות ציבוריים ובעיקר כאלו שיש עליהן משקל רב במהלך היום, הן פתרון נהדר לבעיית תחזוקה. רצפת אפוקסי מורכבת מכמה שכבות של אפוקסי כאשר יש כמה שיטות כיצד להתקין אותה. השיטה הטובה ביותר נקראת פילוס אפוקסי כאשר בסוף התהליך מתקבלת שכבה בעלת עובי של כמה מילימטרים שהיא חזקה ועמידה ביותר אך ניתן גם לבצע צביעה של ציפוי אפוקסי על רצפה קיימת ואז השכבה תהיה בעובי של פחות ממילימטר. אפוקסי הוא פולימר שמגיע צמיגי ואז מתקשה ויש לו שימוש רחב בתעשיות רבות בעולם בגלל התכונות שלו מה שהביא אותו גם לשמש כרצפה לבתי ספר, גני ילדים ואף חניונים.

פתרון פשוט למשטחים מסובכים


הגדולה של האפוקסי היא שהוא מאפשר לכם חדר נקי במינימום זמן. שכבת אפוקסי קל מאוד לנקות, היא שכבה חלקה והרבה פחות בעייתית מפרקט, ממרצפות ובטח מרצפת עץ. החומר לא רגיש למים וגם לא לחומרים כימיים כך שאין לכם ממה לחשוש משימוש באקונומיקה או כל חומר אחר לניקוי רצפה. האפוקסי פשוט מאוד לניקיון בעיקר במשטחים גדולים כמו למשל חניון או אולם ספורט בגלל שהוא חלק מאוד, האבק לא נדבק והלכלוך יורד ממנו בקלות. האפוקסי הוא חומר שלא נשרט: אם אתם רוצים חדר נקי אתם צריכים לדאוג גם שפגיעות חיצוניות לא יקשו על הניקיון שלו וכמובן לא על הנראות שלו. רצפת אפוקסי קשה וחזקה מה שנותן לכם קלות יתרה בתחזוקה שלו לאורך זמן.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

איך עושים רצפת אפוקסי?

רצפת אפוקסי – מדוע היא כה פופולארית?

הכל על הקמת חדרים נקיים